Sunday 25 December 2011

Tarikh lahir


jum kite tengok ape ayat yg kuar dari tarikh 
lahir korg

1-Ambek  ayat dari bulan korg lahir:
  January--------aku sepak
  February-------aku lompat atas
  March-----------aku karate
  April-------------aku ciom
  May--------- ----aku terajang
  June-------------aku peluk
  July--------------aku buad sardin dgn
  August-----------aku mkn dgn
  September------aku menari dgn
  October----------aku menyanyi dgn
  November-------aku jelir lidah kat
  December-------aku lari keliling


2-Ambek ayat dari hari lahir korg
  1------- burong antu
  2------- elien
  3--------public phone
  4------- beskal aku
  5------- lelaki salji
  6------- gangster kampong
  7--------mobile phone  aku
  8--------antu jepon
  9--------kwn baik nenek aku
  10-------kwn lembu aku
  11-------cikgu lame aku
  12-------kerbau ayah kwn aku
  13-------ahli bomba
  14-------lembu mak aku
  15-------kambeng ayah aku
  16-------kapak mak aku
  17-------lesong batu
  18-------pedang aku
  19------ lelaki lembot
  20-------tikos adek aku
  21------ ninja
  22-------Chuck Norris
  23-------mee kari adek aku
  24-------kambeng aku
  25-------pemain bola sepak
  26-------buaye
  27-------ayam serame
  28-------ipod aku
  29-------kuceng engkau
  30-------kutu rayau
  31-------antu pocong

3-Ambek ayat dari ujong taon korg di lahirkan
  1--------- di dlm keta aku
  2 ---------di atas katil engkau
  3 ---------di dlm jamban
  4 ---------di bwh katil
  5 ---------di atas motosikal
  6 ---------di bwh jambatan
  7 ---------di atas bumbong umah
  8----------mase mkn atas meja
  9 -------- mase jalan2 carik kuceng adek aku
  0 -------- di dlm bilik tokwan

4-Ambek ayat dari color yg korg suke:
  putih---------coz aku suke mcm tu
  hitam-------- coz  aku mmg degil
  pink---------- coz aku mmg terer
  merah------- coz ade suara yg bgtau aku
  biru---------- coz aku seksi n aku bole buad
  hijau--------- coz aku btol2 serius nk lakukan
  Purple------- coz ade org suro
  kelabu------- coz aku tak bole control diri aku
  kuning------- coz ade org ofer aku 10 rm
  Orange------ coz aku pikir aku bijak
  cokelat------ coz aku mmg bole buad
  lain2--------- coz diri aku seorang ninja!

Cth ayat lahir pd 09/02/1975
aku lompat atas kwn baik nenek aku di atas motosikal coz aku mmg degil
So sambong ayat2 nie tgk ape ayat yg kuar dari tarikh lahir korg..:party:

! TERIME KASIH KERANA SUDI MENJENGUK ENTRY SAYE !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...